18 Februari 2013

Shoo Bree fellas! 
 
Idag är fan ingen bra dag. Legat i sängen hela dan och är hemma från jobbet. Dunder fökyld och ont i varenda kroppsdel typ. Icke bra alls! Mi plan är att jobba imorgon, men det återstår att se. Hatar att va hemma från jobbet, och spec. när jag vet att jag missar lite planeringar och möten. Gaaah ! 
 
Vill ni veta en rolig nyhet ? =) Jag är ett år äldre än sist jag skrev. ;P Jojomensan.. Fröken fyllde nämligen år i fredags. Hela 25år. Ush va gammal man börjar bli.. Kan jag inte få stanna här och inte bli äldre? ^^ 
Helgen har med andra ord bestått av väldig mycket firande. I fredags när jag fyllde var vi bara hemma, lagade en god middag och bara mös. Lördagen däremot var fullspäckad. Först kalas/fika på dan för nära och kära och sen på kvällen skippade jag mello(?) och vi drog istället ner till The Plantish med Patrik och min underbara Madde. Hade en super trevlig kväll och dag. Tack alla som var med och bidrog till det! Ni är bara för bäst! <3
 
Igår hade vi en riktig hemma mys/slappar dag. Gjorde inte många knop alls. Men sånna dagar är helt ok tycker jag, dom får man ha ibland. 
 
Usch va jag vill vara på jobbet just nu! Känns inte alls bra det här...Usch o fy! Give me som vitamines!! 
 
Idag säger vi okså superduper grattis till Anna(Fredriks syster) och Frida (Fredriks syssling) som idag fyller år! 
Hipp Hipp Hurra! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback