Musikal+gallstensvärk

TV3 måste ha någon slags musikal-helg denna helg, för igår visade dom musikalen Rent och idag var det Sound of music. Sånt gillas ju skarp av mig då jag är ett litet musikalfreak och kan typ alla, eller många iallafall utantill..
 
Idag är dessutom den jävla stenen väldigt dryg. Har ont hela tiden och det hugger lixom till lite då och då. Har haft on sen förra fredagen nu och funderar lite på om det är dags att åka och besöka farbror/tant doktor.. ? Dom snackar hela tiden om någon inflammation som kan uppstå i gallblåsan och efter att ha haft ont såhär många dar i rad nu så börjar jag ju undra lite om det kan vara den där inflammationen som dykt upp? 
Jag tar mina värktabletter som jag ska och det hjälper för stunden, sen kommer det tillbaks.. Har det inte gått över tills i kväll så åker vi nog och kollar läget. Det är inga anfall, men har haft konstant ont sen förra fredagen som sagt. :( 
 
Ska gosa ner mig i sängen och se om det går nå bra på tv. Kanske ännu en musikal att se. =) 
 
Jag och Bruno kollade på Rent igår. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback