Study.

Asså jag blir tokig! 
Har suttit sen strax innan halv 12 nu och försökt få ihop inlämningsuppgiften. 
Hade skrivit rätt mycket när jag hittade "bättre" info i boken och kände att jag ville skriva om allt och göra det bättre.. Suck! Det här ska vara inlämnat idag, och jag känner mig inte alls redo för det. Känns som att jag är helt ute och cyklar. =/ Tycker att jag inte kommer nånvart utan bara skriver samma sak hela tiden och inte får ihop det till nåt bra... Visste att det här skulle bli tufft, men så här tufft trodde jag nog aldrig, och då är det här bara första uppgiften. Men kanske blir lättare när man kommit igång lite mer. Kan ju alltid hoppas iallafall. 
 
Nu känner jag att jag har gjort tillräckligt för stunden och tänkte ta tag i lite hemma sysslor. Kanske skulle ta och piffa till mig lite också.. Går fortfarande runt i mjukiskläder. Men det tycker jag att man får när man bara är hemma och dessutom pluggar. =) Ska förmodligen bege mig in till Märsta senare och möta upp Fredrik. Så kanske borde göra mig lite iordning ändå. =P 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback