Happy girl!

Då var man hemma igen efter dagens äventyr med mamsen. 
 
På jobbmötet/intervjun gick det verkligen superduper bra! Kan nog till 99% säkerhet säga att jag inom en snar framtid kommer "jobba" som kontaktperson. Sen om det blir till den tjejen jag vill eller till nån annan återstår att se, det är inte helt klart än. Men kontaktperson kommer jag bli. =) 
Så himla kul och jag blev ännu mer taggad efter det här lilla mötet. Verkligen awsome! Nu är det bara vänta på besked ang. vem jag ska "jobba" med. Ska hålla alla tummar och tår för att det blir till min gamla elev, men blir det inte det så kommer jag vara lika glad för det. =) Sådeså! 
 
Efter "mötet" drog jag och mamsen upp till Eurostop, började med en fika, sen in på H&M där jag blev ett linne och ett par leggins rikare och mamma en kjol. Tackar mami! =P Blev en sväng inne på Maxi också. Verkligen mysigt att umgås bara jag och mamma. Myspys! 
Fick med mig 2st Celsius med mig hem också som jag snart ska avnjuta framför ett avsnitt av Skilda Världar. 
 
Det är fredag, men vad händer och sker ikväll gott folk? Här blir det nog en lugn och mysig hemma kväll, för imorgon vankas det kräftskiva hos mina föräldrar med spelning på Farbror Blå senare framåt kvällen. 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback