29Augusti2013

God morgon solstrålar! 
 
Idag är det fan kallt ute. Höll på att frysa ihjäl när vi vaknade vid 06-tiden. Idag blir det nog att ta på sig en tjockare tröja..
På dagens schema står det: Mysdag i huvudstaden med farmor! Så är det. Jag ska åka härifrån vid ca 9-tiden och sen väntar en heldag inne i huvudstaden. Ska kolla efter en höstjacka och en kalender. Jag måste verkligen ha en kalender! Känner mig helt naken annars.. Ge mig min kalender så jag kan hålla koll på mitt liv!! =P 
 
Till frulle tog jag mig en skål rysk yoghurt med melon bitar och sen 2st finncrisp med skinka och keso. Riktigt gott. Ska göra mig en kopp kaffe snart också. Måste bara få mina byxor torra så jag kan klä på mig nångång. Sen kaffe! 
 
Ha d! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback