28Augusti2013

Tjollahopp gott folk! 
 
Känner mig helt slut i skallen efter att ha suttit sen typ kl 12.30 och pluggat. Har en uppgift i Medicin 1 som ska vara inlämnad den här veckan. Så dom senaste timmarna har jag suttit och läst och skrivit om "människans fysiska utvecklingsstadier från spädbarn-vuxen ålder". Nu har jag "bara" "människokroppens uppbyggnad" kvar att skriva lite om. Men det orkar jag inte göra idag, utan tänker spara det tills på fredag. För imorgon hinner jag nog inte sitta så mycket med pluggandet, ska nämligen in till huvudstaden med min kära farmor och ha en mysdag. =) 
 
Imorse hade vi Vård-och omsorgsarbete, fast det var mer information om hur vi skickar alla inlämningar och använder oss av skolans Moodle. 
Det är skönt att vara igång, samtidigt som jag känner att det kommer bli sjukt mycket att göra. Måste verkligen leta fram den där självdisciplinen och piska mig själv. Men det ska nog gå. 
 
Nä vet ni.. ? Nu ska jag ta mig en finncrisp smörgås med färsk svamp och aromat på. Blev så himlans sugen på det. Har nämligen börjat lite smått med LCHF igen, då jag igår typ började gråta när jag ställde mig på vågen och insåg att jag gått upp 2kg. Ajjabajja Veronica! Slut på latheten och alla gottesaker!!! 
 
kl. 7.50 imorse påväg till skolan..
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback