20Augusti2013

Goood Morgon! 
 
Ligger fortfarande kvar i sängen, med datorn i knät och på tv'n går såklart Vakna,med NRJ
Har proppat i mig 2st äggmackor och kaffet är på gång. 
Har lite huvudvärk. Tror det kan va all info som vi fick igår på uppropet i skolan som satt sina spår. För det va inte lite info,snack,planering och papper som delades ut. Gick hem med en hög med studiehandledningar,schema,pm och massa annat. Det kommer bli mycket pluggande nu framöver. Förmodligen så kommer jag få läsa Psykologi 1 ändå igen. Har ju läst den kursen redan, men då jag "bara" fick ett G i den kursen så skulle jag vilja läsa om den och hon som håller den kursen, samma som jag hade förr, sa det att hon ska försöka lösa så att jag får läsa kursen igen. Hon sa att det finns goda möjligheter för högre betyg för min del om jag får läsa om kursen. =) 
 
Ska sätta mig och läsa igenom alla studiehandledningar senare idag och se om jag kan komma på nån egen planering över mitt pluggande. MÅSTE skaffa mig en kalender också! Det är några datum som jag måste ha uppskriva. Obligatoriska lektioner och lite sånt. Så en kalender MÅSTE jag skaffa nu i helgen! 
 
Igår när jag/vi kom hem så drog vi på oss träningskläderna och drog till elljusspåret. Verkligen älskar att springa den rundan. Den är inte jätte lång, men den räcker. Så härligt att springa i skogen. 
Får se om det blir en runda ikväll också. Boxningen började ju igår, men hoppade över den. Var helt slut i skallen efter all info. Men tog ju rundan i spåret istället så. Får satsa på nästa vecka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: cathrine

Hej !
Jag skulle vilja ha lite hjälp för att kunna få min blogg lite bättre, kika gärna in den och lämna en kommentar på vad DU tycker jag ska förbättra för att få den mer intressant :)
Tack på förhand
Mvh// Cathrine

2013-08-20 & 09:43:30
URL: http://cathrinelove.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback