16Augusti2013

Vette fan om det är en god morgon asså.. =/ 
Imorse när jag vaknade vid 06-tiden (när Pälsk skulle gå upp), så vaknade jag med världens migrän och smärta i nacken. Bad Pälsk om en alvedon och tog fram vår spikkudde i hopp om att nacken skulle bli bättre. Kändes som att huvudet skulle sprängas. Fick springa upp en gång för att kräkas, men sen somnade jag om. 
När jag vaknade ca 2.5 timme senare fanns samma migrän och nacksmärta kvar.. =( 
 
Nu efter en kopp kaffe känns huvudet lite bättre, men nacken är stel som satan och gör ont. Skulle behöva en riktig nackmassage, eller en helkropps massage kanske. Så sjukt stel i kroppen och tror att jag har endel knutar som skulle behövas fixas till.. 
Tror faktiskt att jag ska gå förbi thai stället i Märsta och boka en tid. Har hört att dom ska vara jätte duktiga där, och till helt ok pris. 
 
Vet inte om jag har berättat det, men jag ska förmodligen börja jobba som kontaktperson till en utav mina gamla elever. Pratade med en tant igår som sköter detta och nästa fredag ska jag träffa henne för att gå igenom lite saker och så. Skulle verkligen passa mig perfekt att jobba som kontaktperson. Perfekt kombo med pluggandet + att jag får betalt för att i stort sätt bara hitta på saker med den här tjejen. Så nu är det bara hålla tummar och tår för att det går vägen. Men det lät väldigt positivt igår när jag pratade med hon som sköter allt i det här. =)
 
Tror jag måste göra mig en till kopp kaffe.. Ska nog slå igång lite Skilda världar och mysa ner mig i sängen en stund. Försöka få huvudvärken att släppa. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback