Tisdag 23 April 2013

Tisdag morgon.
Snoret rinner. Halsen värker. Huvudet bankar och jag fryser. 
Den här jävla förkylningen asså!! 
Kanske inte var så bra att ta den där promenaden i duggregnet igår kväll med Lisa.. Men jaja. Sent och komma på det nu kanske..
Stannar hemma idag för att förhoppningsvis få lite bukt på detta. Ska hälla i mig hett te och knarka näsdroppar och alvedon hela dagen. 
 
Så idag blir det en dag hemma i sängen, framför tv'n eller nån film. Har dock lovat Pälsk att dammsuga och torka golven om jag orkar. Får se hur det blir med det. 
 
Träningssuget sitter kvar, men idag ska jag har en träningsfri dag för att inte förkylningen ska bli värre. Men imorgon bitti är det planerat ett morgonpass med Lisa. Så får hoppas att det är bättre då. Ska göra allt jag kan idag för att få bukt på detta. 
 
En alvedon och en kopp te i sängen under täcket framför Vakna!med NRJ är vad som står näst på tur. 
Hörs under dan! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback