Söndag 21 April 2013

Vilken trevlig kväll det blev igår! 
God mat,bra musik och trevlig stämmning. Vilket bra jobb ni gjorde alla Ingers barn! En eloge till er! 
Tack för att vi fick komma och fira er mamma med er! =) 
 
För er som inte vet så var det 50års fest för en utav våra närmaste vänners mor. Temat var 70-tal och jag måte ju säga det att vissa verkligen gick all-in när det gällde 70-talet. Super fina var ni.
Själv så körde jag lite hippie stylen och pälsk var raggare.
En mycket trevlig kväll! 
 
Idag är det bara en hemma dag. Ska ta itu med tvätt och städning. Låter som att vi ska iväg och handla en sväng också. Jag har tagit fram köttfärs och tänkte göra LCHF lasagne till middag. Den är ju bara för super god! 
Får se om jag slänger in en promenad i det underbara vädret under dagen också. 
 
Nåt jag iallafall ska göra, är att jag ska sätta upp mina nya mål och dela med mig av dom till er.. Spännande va? ;P 
Blir så glad,stolt och ännu mer peppad när jag ser att det ger resultat! Bara fortsätta såhär nu... 
 
Dags för en kaffe! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback