Something new..

Då var man hemma igen efter en hela dag med mamsen, lillebror och hans tös Becca. 
Först en sväng till AF med mamma där jag undert tiden strosade runt i butikerna och åkte där ifrån med ett par nya byxor och en tröja...Blev lite lunch också. 
Vi bestämde oss sen för att åka vidare till Bro för att storhandla mat och kolla lite där. 
Hittade äntligen en vårjacka att ha nu i vår. Den passar pefekt att ha på jobbet och till vardags. En lite tunnare typ parkas i beige blev det, och även lite saker till hemmet.
Så nu kan jag pusta ut igen. Nu har jag mina vårskor och min vårjacka (kommer vara snyggast i vår ;P ) , och kylskåpet är full med mat. Nu kan jag dö lycklig. ;P haha ...
 
Det jag ska göra resten av dagen är att ladda upp inför imorgon. Back to work och även ett träningspass imorgon bitti ska jag försöka hinna med. Ska börja med lite middag snart och sen ta mig ett bad. Fräscha till mig lite inför imorgon.. Ska komma tillbaks med stil och glans. Hela jag ska stråla av lycka! =D För jag älskar verkligen mitt jobb och har saknat det under den här veckan som jag varit borta/ledig..Ska krama ihjäl mina små charmtroll.. Ååhh vad jag saknar dom! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback