Munorgasm..

Ja, asså herreguuud va gott det här var!! 
Skrev ju imorse att jag var sugen på lchf kladdkaka, men istället för det så blev det lchf chokladmousse, och fy bubblan va god den var! En riktigt munorgasm och jag hörde änglarna sjunga "haaaleluja!".. Toppade med lite färska blåbär som pricken över i:et. 
Tur att jag gjorde så att det blev två glas, då har jag en tills imorgon också.. Lycka! 
Slänger upp receptet här senare..
 
Nu över till nåt helt annat. Eller ja. kanske inte. Pälsk har iallafall dragit ut på äventyr med Patrik och jag har precis kollat på Let's dance. Har tänt lite ljus och som sagt avnjutit en super duper god lchf chokladmousse. 
Hundarna ligger och snarkar här i soffan och jag känner att jag inte kommer orka vara vaken så länge till jag heller. Är ganska seg efter en tuff arbetsvecka, psykist då alltså. Sen så vet jag ju att jag ska upp vid kl 07 imorgon bitti och träna med Lisa. Weei =) Då jävlar ska vi svettas! 
 
Back to my cosy fridaynight!
 
Lycka! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback