Måndag 15 April 2013

Måste börja med att ge mig själv en eloge.. 
Igår på mormors kalas fanns det 7 sorters kakor,tårta,godis och läsk. MEN, jag rörde inte en kaka och tårtan, som förvisso hade grymt mycket grädde och mörk chocklad, rörde jag inte heller. Jag satt så fint och duktigt och drack kaffe efter kaffe efter kaffe. Tog mig nån bit mörk chocklad som hon hade i en skål, men annars rörde jag ingenting. =) Grymt stolt över mig själv som kunde motstå alla god saker. ! =) 
 AJABAJA!!
 
Dåså, ny vecka,nya tag..
Har varit en seg men ok arbetsdag. Haft APT-möte med fritids personalen bla. Verkar som att jag kan få jobba lite i sommar ändå. Ska iallafall lämna in vilka veckor jag kan/vill jobba och om jag vill jobba på Rävsta(sommarkollo) dom veckorna som det är de. Så nu är det bara hålla tummarna för att det blir lite jobb där med dom i sommar. Hade varit awsome ju! 
 
Har precis avnjutit en super god middag som idag blev korvstroganof (på LCHF-vis) och wookgrönsaker/broccoli. Pälsk fick makaroner istället för grönsakerna. Fast dom tog även han lite av. 
En positiv sak är att Pälsk tycker den mesta LCHF maten smakar gott och faktiskt nästan godare. Det gör allt så himla mycket enklare att han inte har nåt emot det. *Tummen upp för det*
 
Det som händer här näst denna dag är att jag ska börja göra mig iordning för veckans box/kickboxnings pass som är mellan 20-21.30 idag. Mamma kommer om en timme och hämtar mig och Lisa. Ska bli så skönt att få ut lite ilska och samtidigt träna. Eftersom att jag inte kunde vara med till 100% förra veckan så ska jag ge extra idag. ;P 
Verkligen älskar den här typen av träning! =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback