Målen..

Hamnade här i soffan lite för länge.. Den va så skön så jag glömde helt bort att jag skulle städa. Men jaja, får ta tag i det om en stund. 
 
Skrev ju i ett tidigare inlägg om att jag ska dela med mig av mina mål som jag har när det gäller träningen,vikten och kosten. 
Så här kommer dom målen jag har just nu... 
 
* Träna MINST 3ggr i veckan
* Springa Vårruset under 1 timme. (helst 50min)
* Viktnedgång på -3.5kg vid nästa invägning. (Nästa lördag den 20/4... 4 veckor sen jag började träna)
* Köra LCHF i 1 månad. (till 8/5)
 
Det här är målen jag har just nu. Inga superduper stora mål, men det är en bra start och en bit på vägen. Det jag typ redan har grejjat är träningen 3ggr i veckan. Det klarar jag utan problem. Dom andra målen ska jag se till att fixa =) 
 
Hard work work! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback