Lördagskväll.

Tog mig ett lååångt skönt varmt skumbad. Gav håret en inpackning och kroppen lite skrub. Kände att jag var värd det. ;P 
Middagen är precis avklarad och idag blev det kött med brocolli,wokgrönsaker och kall beasås för min del. Pälsk får klyftpotatis till också. Men den hoppade jag över. =) Super gott ändå ska ni veta. 
 
Den där städningen som jag skrev om förut har fortfarande inte blivit av. Men får väl ett städryck senare ikväll som vanligt. Igår kväll var det köket som fick sig en omgång. Av nån anledning så får jag städryck på kvällarna lite då och då. 
Inga planer för kvällen. Blir nog en lugn hemma kväll, om inte Pälsk får för sig något annat. Men det tvivlar jag på idag. 
 
Planen är att jag och Lisa ska ivä och träna imorgon bitti igen. Eller det är inget bestämt, men vi snackade om det idag. Får se hur det blir med det. Ska ju iväg till mormor på kalas vid 12 tiden, men skulle hinna med lite träning innan. Vi har ju snackat om att åka med 7.40 bussen så. Ska nog funka.  
Så kul att jag har fått henne med mig att träna. Så mycket roligare om man är två som peppar varandra.. Hejja oss! 
 
Nähepp, ser att Biggest loser börjar på tv'n nu. Ska nog göra mig en kopp te och kolla på det. Kan ju kanske peppa mig lite mer.. ;P Annars får jag söka dit själv nästa år.. ;P 
 
Tjollahopp! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback