Lördag 13 April 2013

Vilken grym start på denna dag jag fick. 
Gick upp vid 06.30 (hade ställt klockan på 07.05) för att vid 7.30 dra iväg och träna med Lisa
2 timmars träning blev det. Både kondition och styrka. Hann med väldigt mycket. Tror vi gick igenom varje kroppsdel. Lär ju kännas imorgon..
Blev bla. 15min crosstrainer,10min rodd och 17 min intervaller på bandet. Ben,arm,mage och rygg styrka också.
Fan va vi är duktiga! Beach 2013,here we come!! 
 
När vi var klara så begav vi oss till Ö&B för att handla lite hundmat. Men självklart så blev det lite mer. Hittade ett par super söta små vita ljuslyktor som jag köpte 2st av och sen köpte jag även lite Gainomax bars och dryck. Alltid bra att ha hemma ju. 
 
Snart har jag kört en vecka med LCHF (dock inte super duper strikt) och jag känner att det funkar bra. Sen i onsdags har jag varit stenhård mot mig själv,inte slarvat många gånger alls. Kanske en gång, men absolut inte mer. Imorgon kommer det däremot bli jobbigt då vi ska hem till min kära mormor som fyller år på kalas. Kommer ju bjudas på alla möjliga sorter kakor och tårta. Men jag kommer va hård! Inga kolhydrater här inte.! Kan man få en skål grädde kanske? ;P haha 
 
Planen för idag ser ut som så att jag enbart ska vara hemma och städa,städa,städa. Vädret ute är ju inte precis toppen direkt. Snöblandat regn och grått.. =( Vad hände med solen och våren? 
 
Kaffe och lite tv, sen STÄDA! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback