LCHF..

Vet inte om jag har berättat det, men jag har till 95% börjat med LCHF igen. Försöker avstå från kolhydrater så gott det går, men ibland, som tex på jobbet, så finns det ibland inte så många möjligheter. Lite trist o enbart äta typ köttbullar och vitkålssallad. Men försöker så gott det går och tycker att jag lyckas helt ok. Hemma går det utan problem. Så det är på jobbet det är mest krux med det. 
 
Jag körde ju efter LCHF i slutet av förra sommaren och då körde jag det strikt i en månad och gick då ner ca 4kg. Då tränade jag inget. Så min förhoppning är ju att det ska gå ännu bättre denna gång då jag har börjat träna MINST 3 gånger i veckan. Visst, jag följer det inte till 100% denna gång, men samtidigt så tränar jag betydligt mer nu än vad jag gjorde då. Så det kan ju gå. Hoppas på det bästa. =) 
Mitt första mål är -5kg. Vet att det inte är speciellt mycket. Men grejjar jag det så har jag passerat ett för mig viktigt streck. När det målet är klarat så sätter jag nytt mål.
Sen har jag ju Vårruset som jag och några kollegor ska springa i maj. Det är också ett mål jag har, att ta mig runt det under en spec. tid.. 
 
Så, med tanke på allt detta så kommer jag börja fokusera bloggen mer på hälsa och träning. Kommer dela med mig av mina mål,träning,kost och liknande. Hoppas det kommer uppskattas av er. =) 
 
Ska i ett senare inlägg dela med mig av mina mål som jag har just nu. Så att ni kan följa med på min resa. 
 
Tur att jag får dricka mitt kära kaffe... ;P 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback