9Oktober2012

Tyckte det var dags för ett litet inlägg efter ganska många veckors bloggtorka. Har haft fullt upp med jobb och annat skojj. Men idag är man ledig så då får man passa på ju.

Men jag tänker inte göra världens längsta inlägg nu bara för det. Nej, ska hålla mig kort.

Nya jobbet flyter på. var iväg på en liten biokväll med mina kära kollegor igår inne i stan. Våra chefer ville tydligen skämma bort oss lite och hade bokat en hel bio. Innan filmen bjöds vi på super goda wraps,dryck och frukt och när det var dags att slå oss ner i biosalongen så fick vi popcorn,dryck och godis. Vilka underbara chefer man skaffat sig asså :) En super mysig kväll. Tackar o bockar för den!
Just ja, vi såg Hypnotisören. Ingen höjdar film direkt och jag och Doina (som jag höll sällskap med) tyckte det var tur att vi blev bjudna o inte hade lagt ut pengar på att se den... ;P

Sitter och funderar på om jag ska ta en sväng om men dammsugaren. Storstädade visserligen hela lägenheten i söndags, men dammsuga kan man ju göra varje dag. Hundarna dra in så jävla mycket skit!


Kommentarer
Postat av: Madelen

Äntligen :) Som jag har längtat :)

2012-10-09 & 11:01:24
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback