25Oktober2012

Men tja!
Jag ska vara ärlig. Det här inlägget är mest för att göra min underbara vän Madelen nöjd. Så varsegod, Madde. :)

Men vad ska man skriva då? Asså allt är väl som vanligt. Jag jobbar o står i. Har fått en heltids anställning och allt rullar på. :)
Det är torsdag och löningsdag. Iallafall för min älskade karl. Jag har min dag imorgon. Hoppas vi på iallafall då det är lite strul med mitt konto.

Just ja. Det snöar ute. Eller nu ljög jag. Det snöade. Såg nu att det slutat snöa. Men det har gjort det iallafall. Återstår att se om det kommer med och om det ligger kvar imorgon. Ligger det kvar eller fortsätter snö imorgon så kommer vi iallafall ha nöjda och glada elever på skolan. Antar jag iallafall.

Men shit vad jag säger/skriver "iallafall" hela tiden!! Haha. Blir ju nästan lite irriterad på mig själv. Men jaja. Får väl va så. Ska försöka bättra mig med det. Lovar!

Ögonlocken känns som bly. Så ska nog faktiskt börja göra mig klar för natten och min skönhetssömn. ;p Är ju fredag imorgon och det betyder fredags mys med eleverna, och sen går jag på höstlov i en vecka för att sen påbörja min heltidstjänst den 5nov.:)

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Madelen

Sådär ja, det var väl inte så svårt :)

2012-10-26 & 14:29:04
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback