13Oktober2012

Pust,stön och svett... Har precis slagit mig ner i soffan efter att ha dammsugit och torkat golven. Tvätten är igång och disken ska snart tas i tur med. Jo jag har veckans storstädning. Jag som inte är det största fan:et av att städa har av nån anledning börjat ha en dag i veckan då jag stor städar. Oftast en lördag eller söndag.
Har lite huvudvärk, men det får gå. Solen skiner och innan jag satte igång med städningen så tog jag mig en kaffe i solen. Det är en riktigt fin höstdag.
Nu ser det ut som att golven har torkat, så nu är det dags att fortsätta med städningen.

Hoppas ni alla får en underbar dag!:)


Kommentarer
Postat av: Madelen

Va fint du gjort :)

2012-10-14 & 08:40:13
URL: http://www.friujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback