16Maj2012

Hejan Hoppsan!

Då var jag här igen. Lovade ju att det inte skulle gå allt för lång tid mellan mina inlägg. Så hoppas att 6 dagar är ok? ^^
Har ingen bra start på dagen idag. Sov till 9.52, vaknade med magont och träningsvärk i överarmarna och känner mig bara allmänt seg. För att motverka detta har jag gjort mig lite kaffe,ätit mannagrynsgröt och degat i soffan.
Nu efter första koppen kaffe börjar jag känna mig lite piggare. Tänk vad lite kaffe i kroppen kan göra.

Under dom här dagarna som jag inte varit aktiv här så har jag fått någon slags städ nojja och jag är inte den personen som älskar att städa direkt. Men nu jävlar. Jag städar typ 24/7. Går runt med dammsugaren så fort minsta lilla brödsmula hamnat på golvet, jag diskar så fort jag användt ett glas typ och ah, jag städar heeela tiden. Min underbara Pälsk frågade mig igår vad som hänt med mig. För han vet att jag inte är den som städar i första taget. Visst tycker han att det är bra att jag börjat hålla lite ordning på allt, men han tycker nästan att det blivit lite jobbigt när jag ständigt dammsuger eller står och diskar. "Du blir så konstig när du går hemma hela dagarna" sa han igår till mig. Haha. Ja kanske det. ;P

På dagens schema står: Vika ren tvätten, hänga upp den blöta, rensa bland allt kraffs, städa badrummet och leta lite jobb. Skulle vilja ta en promenad också och gå upp till Anna och prinsessorna på fika, så får se vart jag klämmer in det i mitt fullspäckade schema. ;P

Pälsk sover borta i natt. Han ska hjälpa sin svåger Sebbe med ett jobb ute på Värmdö o dom har bestämt att tillbringa natten där för att hinna klart med jobbet.  Trist att han inte ska sova hemma, men vad gör det om hundra år?

Kommentarer
Postat av: BlogTools

Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du och din blogg en knuff i rätt riktning?



Besök vår blogg http://blogtools.blogg.se för att läsa vad vi har att erbjuda dig nu i samband med våran lansering.



Ha en underbar dag!

/BlogTools

2012-05-16 & 11:58:19
URL: http://blogtools.blogg.se/
Postat av: angelica

ja gör det. man får ju passa på när de e gratis :)

2012-05-16 & 13:48:43
URL: http://snultan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback