Fin besök.

Var mitt uppe i städningen när jag ser Daniella och lilla Kevin komma gåendes utanför.
Dom skulle bara kika om vi var hemma och det var vi ju, iallafall jag och Stich.
Så dom kom in en stund och vi satte oss ute på altan i solen och jag fick mysa lite med Kevin. Så sjukt söt unge det där. Han kommer bli en riktig liten charmör när han blir stor, en riktig brudmagnet. Han fick ju mig på fall redan nu som 4månaders bebis så. ;P haha

Eftersom att jag blev avbruten i min städning så tänkte jag fortsätta lite nu.
Har dammsugit och torkat golvet i köket/matbords delen och tänkte nu fortsätta med resten.

Än så länge har inte Pälsk kommit hem och jag tror inte han gör det heller. Men man vet aldrig med honom, helt plötsligt dyker han upp. =)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback