8 Mars 2012

Ok.. Den här dagen blev inte som planerat.
Skulle ha jobbat idag, 7-14. Precis som igår. Men då min kära hälsena har bestämt sig för att börja bråka igen så har jag stannat hemma. Det började redan igår på jobbet och blev värre under kvällen. I morse när jag skulle kliva ur sängen så gjorde det svina ont när jag satte ner foten och där bestämde jag mig för att stanna hemma. För jag har då ingen lust att sabba hälsenan totalt. :( Så idag är jag hemma och vilar upp hälen och gör lite häl/tå övningar som min kära mor har sagt att jag ska göra. Enligt henne så har jag hälsporre, sen att just den här hälsenan är lite för kort gör ju inte saken roligare..
Fan, så typiskt att den ska börja krångla just nu när jag fått börja jobba så pass mycket! Aja... På lördag jobbar jag nästa gång och då ska den fan vara "bra". Måste skaffa mig ett par ordenkliga jobbskor.

Så vad ska jag då hitta på idag? Ingen aning faktiskt. Blir väl det vanliga vardagssysslorna. Diska,tvätta o så. Men ska försöka att inte belasta hälen så mycket.
Pälsk kommer hem idag också =) Yeey! Som jag och Stich har saknat honom. Det är inte klokt och den här helgen ska vi ses betydlige mycket mer än förra helgen. Det har jag bestämt! =) Ska bli så skönt att få ha honom hemma igen. Men dock bara över helgen, antar jag.

Har kokat mig lite ägg och gjort iordning en Latte macchiato. Va längesen jag gjorde en sån, så idag lyxar jag till det lite. Himlans gott är det också.

Over and out for this time!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

suuuupermysiga! :D

2012-03-08 & 15:53:03
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Sv: Okej :D Jag dansar showdance och zumba :) KRAM!

2012-03-09 & 12:53:01
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Sasha Zhigun

Hi

I am sorry my swedish bad because i know swedish little

i think your blog photo and how you wrote it is really cool, i like it!♥

I want to say photo in your blog really great

I wish you good day and happy mood

your reader from Russia♥

2012-03-10 & 11:30:02
URL: http://lovesasha.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Härligt o höra!



Ha en bra helg.

2012-03-10 & 13:32:51
URL: http://nathalienyren.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback