6 Mars 2012

God morgon pissenissar och alla ni andra!

Det är en underbart fin vår dag. dock lite små kyligt, men precis som dom senaste dagarna så är det strålande sol och klarblå himmel. Man blir så glad av att vakna upp till sånt här väder.
Jag har ju då såklart varit uppe i nån timme redan, klev ur sängen strax innan kl 8 imorse. Så jag har redan hunnit med endel vardags sysslor. Jag och Stich började dagen med en morgonpromenad som visade sig skulle bli ganska så kall faktiskt. Så det fick inte bli någon jätte lång promenad, men en lagom lång så att Stich hann göra sina behov och känna sig nöjd. =)

Är inne på min andra kopp kaffe denna morgon och har precis svullat i mig 3st hårdmackor med ägg på och en liten juice. Pälsk hade tydligen köpt hem små juice tetror(typ barnjuice) i söndags. 10st, så nu jäklar kan jag dricka juice. Haha.
Sitter och hoppas på lite fin besök idag. Har bjudit över min underbara och bästa Madelen, men om hon hinner komma förbi innan det är dags för henne att åka och jobba återstår att se. Hoppas att hon hinner komma förbi en sväng, för det var ett tag sen vi sågs. 2 veckor typ.. =/
Annars så blir det en hemma dag i all sin glans. Ska väl slänga in en tvätt och lite sånt. funderar på om jag ska städa på uteplatsen också. För nu när man kan börja sitta där ute så vill man ju ha det lite fint.
Måste ner på byn idag också och fixa bussbiljett så jag kan ta mig till jobbet imorgon bitti, och gärna hem också.

Uscha, skulle ta en klunk av mitt kaffe, det var ISKALLT!.. Får tömma ur och fylla på nytt varmt istället.
Idag lovar jag att det blir lite fler inlägg under dan. Igår blev jag så sjukt trött på eftermiddan, så jag orkade inte mycket alls. Men idag lovar jag på hedersord!

Sålänge.... XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback