27Mars2012

Löning! Löning! Löning!! =)
Jojjomensan. Idag är det för min del löning. Jobbar man för kommunen så är den 27e löningsdag. Men det gör inte mig så jätte mycket. Då har man ju pengar när alla andra gjort av med sina redan. ;) hehe

För att fira denna löningsdag så ska jag bege mig till Sollentuna och träffa Jennie för en fika/lunch. Ska bli mysigt. Hon ska bla berätta lite om en sak som hon gjort som jag förmodligen kommer göra. Så skönt att ha nån som redan gjort detta och vet vad det handlar om och så. En riktig stöttepelare. Vad det är jag snackar om tänker jag inte avslöja nu. Gör det när det börjar bli verklighet och dags. Några få som vet, men vill inte gå ut med nåt här på bloggen än.
När jag ändå är ute i svängarna så tänkte jag ta och shoppa lite små saker. Kläder kommer ju hemskickade med order i veckan så det blir nog ingen kläd shopping, eller ? ^^ Nä, men det jag MÅSTE köpa är hårsnoddar,tunna "ballerina" strumpor och busskort. Sen får vi se om det slinker ner något annat. Risken finns ju. ^^

Föresten! Jag är frisk nu. Helt frisk! Awsooome!!

Kanske borde börja göra mig klar nu. Ska åka om en timme o jag har inte ens letat fram några kläder.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: elin

ha en fin dag :)

2012-03-27 & 15:19:17
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback