24Mars2012

Jag som trodde att jag blivit frisk. Men icke sa nicke. Hela morgonen idag så sprang jag på toaletten och tänkte "helvetes jävla faaan!" där var den helgen förstörd. Vi hade planerat att åka iväg en sväng till Thuns(varuhus) med familjen Tjernberg/Holmgren och så fick det bli också. Jag trotsade magsjukan och bestämde mig för att vi skulle åka iallafall. Tro det eller ej, men det gick prefa och på hemvägen därifrån så kände jag hur hungern bara smällde till. Jag blev riktigt hungrig för första gången sen i onsdags morse. Eftersom att vi redan var på väg till donken med familjen T/H så kom ju denna hunger just lagom. Trodde inte jag skulle få i mig allt, men det gjorde jag. Meeen, ca 30 min fick jag behålla det. Blev tvungen att kuta in på toaletten på Eurostop. Men sen dess har jag klarat mig, och då har jag ändå ätit en liten köttbit och pommes hos mamma o pappa. Så NUU börjar jag nog faktiskt bli frisk. :)

Ah just ja. På Thus blev det ingen shopping. Så sjuuukt mycket folk, så vi orkade inte stå i kö. Men på Eurostop blev det däremot shopping. Ett par tygskor för 99:- på H&M. Pälsk shoppade han med, men lite mer. 2 par tröjor och ett par byxor från Dressman.
Sen så har jag även fått suttit och gjort en beställning från H&M nu under kvällen som Pälsk säger att han ska betala. Som en liten mutning för att han skulle få gå ut med grabbsen ikväll utan gnäll. ;P Haha, han är söt han min lilla karl. Men jag klagar inte. Han får mer än gärna gå ut med killarna. Min garderob kommer ju bli gladare ;P
Detta är vad som kommer finnas i min garderob i slutet av nästa vecka.
O så dom skorna som blev köpta idag.

Pälsk är som sagt ute med grabbsen, så det är bara jag och lill prinsen hemma. Men det gör inget. ;P
Imorgon väntar lite Partylight visning hos mamma och sen BB med Madelen.
Men nu ska jag mysa ner mig i soffan med min godisskål. Ja, aptiten är ju tillbaks och det måste ju firas. ^^

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Sv: I helgen har jag haft teater och idag ska jag bara slappa :) Vad ska du göra idag då? KRAM

2012-03-25 & 11:51:54
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback