23Mars2012

Jag är frisk! =)
Jajjamensan.. Ska nu berätta för er varför jag inte bloggade nåt på hela dan igår. Jag blev typ jätte sjuk i onsdags eftermiddag. Fick ont i hela kroppen,frös,huvudvärk,mådde illa och ont i magen. En influensa med andra ord. En influensa som sen gick över till typ magsjuka. Tillbringade 2 timmar på toaletten natten till igår. Både bak och fram kom det ifrån. Ingen härlig syn direkt. Igår mådde jag bättre, seg i kroppen bara och orkade inte göra så mycket.
Idag är jag frisk ! =) Eller helt frisk är jag väl aldrig, men ah. Idag är jag fit for fight!

Denna dag har börjat underbart med besök av prinsessorna Tjernberg. Vi har suttit i solen,fixat lite på tomten och ätit lite lunch. Nu är dom inne hos sin morfar och vilar. Men skulle tro att dom kommer på besök efter den vilan. =P

För en stund sen så ringde Madde och berättade världens bästa nyhet. Dom ska bli Sigtunabor! =) Stort grattis till er och ÄNTLIGEN kommer vi närmare varandra. Nu kommer vi bo på gångavstånd från varandra. Den här sommaren kan inte bli annat än perfekt ! =)

Skulle ha jobbat den här helgen. Men då jag legat sjuk så blev jag tvungen att sjukanmäla mig UTIFALL jag skulle ligga sjuk imorgon bitti. Surt nu när jag faktiskt är frisk och lätt hade kunnat jobba. Men dom ville veta redan i onsdags kväll om jag kunde jobba i helgen eller inte..(?) och då var jag ju tvär dålig. Jaja, får bli en mys helg med mina killar istället. Inte för att jag tackar nej till det, men hade gärna jobbat och fått ihop lite pengar.

Solen lockar. Så...
HEIPA HEJ!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback