15Mars2012

Cha Cha!

Asså jag måste bara börja med att säga att jag hela den här veckan har vart så otroligt glad. Kännt mig så utvilad varje morgon och varje dag har varit underbar. Även om jag inte gjort något speciellt, så har varje dag varit en bra dag! =)
Tänk vad solen och underbart väder kan göra!

Så. Då kör vi.
Dagen har börjat bra. Började med en liten promenad med Stich, tog mig sen ett långt bad och sen en god frukost. Nu sitter jag här med mitt nybryggda kaffe och bara njuter. Ska ut och sätta mig i solen om en stund tänkte jag.
Just ja, jag har slängt in en tvätt också och insåg när jag gjorde det att det nu inte finns mer tvätt att tvätta. Den stora tvätthögen är borta! Så otroligt skönt att inte ha en stor jävla tvätthög liggandes i badrummet. Nu ser man ju faktiskt golvet och jag har kunnat ta bort ena tvättkorgen (vi hade 2), då den tvätten som finns nu är så pass lite så det får plats i den riktiga tvättkorgen, och den är inte ens full. Härlig känsla det där. Pälsk kommer bli glad och stolt över mig. Haha.. =P

Idag hoppas jag på ett besök av min kära Pauline. Va ju så sjukt längesen vi sågs och jag tror att vi båda har massa att berätta för varandra. Så jag hoppas verkligen på ett besök av henne. Saknar henne faktiskt! Ses på tok för sällan nu för tiden. :( <3

Later bitches!
Dagens frukost.

Kommentarer
Postat av: Sasha Zhigun

Hello!

good photo!

I wish you happy weekend!

Sasha from Russia and I your reader!♥

2012-03-17 & 10:49:15
URL: http://lovesasha.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback