14 Mars 2012

Hejsan Hallå Alla Glada Solstrålar! (och alla ni andra)

Idag tog jag mig iallafall en sovmorgon. var uppe en sväng när Pälsk skulle iväg, men gick sen tillbaks till sängen och sov vidare nån timme. Jo, han kom hem en sväng igår kväll för att tillbringa natten hemma. Gillas!

Än så länge så har det inte hänt så mycket denna dag.
Jag har diskat lite och en maskin tvätt är igång. har suttit lite ute i solen och tänkte faktiskt fortsätta med det medans tvätten går.
Det är ju så sjukt underbart väder ute och det är bara för awsome att sitta ute på altan i solen. Stich gillar det också. Han älskar solen och lägger/sätter sig gärna i solen och solar. ;P

Har inga planer för dagen. Pälsk kanske kommer hem i eftermiddag, men inget riktigt bestämt än. Iallafall inte vad jag vet. Vi får la se.

Nej Veronica, här kan du inte sitta! Ut i solen!

Btw. Min lilla blonda vän Pauline kom igår hem från det thailändska landet och jag skulle vilja träffa henne. Det var sjukt längesen vi sågs. :( Skärpning på oss!  Miss my blondie! <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okej vad skönt :)



Ha en bra onsdag.

2012-03-14 & 12:35:14
URL: http://nathalienyren.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback