Nytt jobb på måndag?

Kan så bli. Eller ja, nytt o nytt. Jag har ju inget jobb för tillfället. Så det är ju inte så att jag kommer byta jobb eller så. Ah, ni kanske fattar.
Jag ska i vilket fall som helst på en jobbintervju på  måndag på ett ställe här i orten och det är en väg till mitt drömjobb faktiskt. Kanske inte exakt det jag vill jobba med, men det är väldigt i närheten av det. :) Haha.

Det blev föresten en liten ommöblering. Men flyttade bara på typ en möbel. Från vardagsrummet till hallen. Blev helt ok. Men får se vad den riktiga domen blir när Pälsk kommer hem om ca en timme. Damm,damm,daaaaa...

En kaffe och lite tv får det bli nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie Säw

SV: Umgås med vänner också, vad ska du göra?:)

Svar: SV: Vi var iväg på student uppe i Huddik i fredags. Annars har vi bara varit hemma..
Vonna

2012-06-15 & 20:22:04
URL: http://emeliesaw.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback