Give me my sugar!!

Efter att ha varit utan socker helt i nu 3 dagar börjar min kropp skrika efter socker.
Huvudvärken smyger sig på och jag har i stort sätt hela dagen varit som en zombie och bara legat på soffan fram tills nu.
Men jag biter ihop. Jag vet ju att det är såhär i början av en LCHF"kur" och att det kommer ge sig med tiden. Det är nu man inser hur sjukt beroende man är av socker.
Min metod för att slippa iallafall huvudvärken är litervis med vatten. Har alltd ett glas vatten upphällt eller en flaska med vatten.

Hoppas verkligen att det här ger med sig inom en snar framtid! För om jag ska må såhär i en månad så kommer det inte bli lätt. =/

Kommentarer
Postat av: angelica

mm.. sen så är det sån sjuk skillnad oxå på hur man känner sig efter att man ätit en lchf måltid till skillnad från en "vanlig".. och det kommer du med märka :) äter man t ex biff o potatis som ju är jättegott men mkt kolhydrater så du åker upp o sen ner så efter maten blir man skitsugen på socker. jag har det ALLTID så när jag käkar sån mat.. och sen när jag äter lchf så blir jag behaglit mätt och inte sugen på socker efteråt, lovely :)

ska bli bättre även jag på att börja laga mer lchf här hemma hädanefter :) finns så mkt gott

2012-06-13 & 18:13:56
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: elin

nu har jag bytt blogg! det dampade så mycket på myshowroom. :) kramii!

2012-06-13 & 21:24:28
URL: http://elinbrodin.blo.gg/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback