25Juni2012

Hejsan hallå ! 
 
Så var det en ny vecka och nya tag. En ny vecka med LCHF och framförallt, Jag börjar jobba idag =) Weeei.. 
Idag börjar allvaret för min del igen och det ska bli spännande att se hur det kommer gå. Är lite smått nervös, men ska nog gå bra. Jobbar nu i 4 dagar och sen blir det ledigt, iallafall som det ser ut nu. Jag kanske får fler pass att jobba i helgen. ? Idag jobbar jag 15-21 och imorgon 7.15-14.45
 
Eftesom att jag börjar tidigt imorgon, och på onsdag så har jag idag gått upp med pälsk, trots att jag inte börjar förräns kl 15. Men med tanke på hur trött jag varit senaste veckorna och sovit ganska länge så tyckte jag at tdet var bästa att gå upp tidigt nu varje dag igen, så jag pallar mina tidigt jobb pass. 
 
Just ja, det var ju midsommar i helgen. Hände väl inget spec. Var här hemma på midsommarafton och grillade med svärfar,familjen Tjernberg/Holmgren,svägerskan Lisa och sen deras farmor och deras kusiners farmor. Senare på kvällen umgicks vi med Oliver,Kim och Olivers vän Tobbe. Vi hängde på Plantish där det faktiskt var riktigt kul denna kväll. Fullt ös! 
I lördags fyllde lillebror Peter 22år, så då var det kalas hemma hos mamma o pappa. Sen blev vi bjudna på middag hos familjen Karlsson/Jensen och efter middagen begav vi oss ner på byn. En sväng på Plantish för att sen sätta oss nere i hamnen på Våfflan..
Igår hade vi en slappar dag. Var och handlade lite med svärfar, jag gjorde en god LCHF kycklingfärs lasagne och vi hyrde film. "Nobels testamente" fick det bli. Men det var väl ingen höjdar film direkt. Inte bästa vi sett direkt. Men men...
 
Asså, klockan är nu 07.05 och en maskin tvätt är i full gång och snart klar.Frukosten är redan äten också. Haha... Man hinner med så mycket när man går upp tidigt. ;P
 
Nu ska dagens första kaffe intas också ! 

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha. Ja de va as kul. Speciellt han som dansade såå fint;)

Svar: Haha.. Aahhh =)
Vonna

2012-06-25 & 10:45:10

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback