20Juni2012

Det är något skumt. 
Jag som är en morgon människa och typ alltid gått upp vid 06 tiden när Pälsk gått upp för att gå till jobbet, har nu i 3 dagar vaknat vid 9.30 och varit skit trött. Som jag skrev igår, vad har hänt ? 
 
För att vakna till liv så tog jag mig en lång morgon promenad på 3,5km. Var riktigt skönt, men otroligt varmt då det idag är strålande sol och klarblå himmel ute. Men jag klagar inte. :) 
 
Har precis ätit lite frukost. Fick bli stekt ägg,bacon och champinoner och ett stort glas iskallt vatten. Kaffet håller på och puttrar i bryggaren så snart ska jag ta mig en kopp kaffe också. Men tror jag ska ta en dusch innan. Efter morgonens promenad känner jag mig inte jätte fräsh kanske. =P Haha..
 
Så härligt att ta en promenad i strålande väder och med denna utsikt. 

Kommentarer
Postat av: madde-highheelslady

hej hej Vonna, jag ville bara komma in o säga att jag har min första goodiebag tävling som startar idag, om du vill vara med o tävla så kom in hos mej :)
http://highheelslady.bloggplatsen.se/2012/06/20/8118365-goodiebag-tavling/

Svar: SV: Tror jag missade denna tävling... =/ Men jaja..
Allt bra ?
Vonna

2012-06-20 & 14:02:14
URL: http://highheelslady.bloggplatsen.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback