14Juni2012.

Solen lyser och kaffet är i muggen. Visst det är lite molningt och blåser, men det är annars en fin dag.
Tog oss en liten sovmorgon idag, jag och Stichi. Så ingen tidig morgon promenad idag inte. Nä, men en promenad blev det iallafall. Dock ingen lång alls och idag fick Stich följa med. Men bättre med en kortare promenad än ingen alls :) Eller?

Idag var det planerat att jag skulle hem till Daniella för att göra klart mitt hår. Men jag får inte tag i den tjejen så vet inte om det blir idag..Hmm. Hade ju varit skönt att göra klart det idag eftersom att vi imorgon ska bege oss upp till Huddik för lite studentfirande. Men kan inte Daniella idag så får vi ta det en annan dag.

Jo, men det är helt rätt. Imorgon bitti styr vi bilen mot Glada Huddik, jag,F och svärfar för att gå på F's lillasyster Lisas student. Ska bli trevligt. Vi kommer dock åka hem igen redan imorgon eftermiddag/kväll. Men först ska vi fira Lisa. Det slog mig nu att vi inte köpt något åt henne än. =/ Kanske är dags att göra det idag...

Usch. Nu ser det ut som att det ska börja regna. Buhu!
Undra om man skulle ta och möblera om lite här hemma, eller kommer F bli tokig då ? ^^

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

inte mycket :) tack! från gina :D

2012-06-14 & 12:02:30
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: angelica

Javisst :) mm det är ju så i början men som alla andra redan har sagt, det går ju över :) men sen så är ju mörk choklad nästan OK att äta och ibland behöver man något sött att äta. då är det bättre att man tar något nyttigt sött :) hallon är bra också, det åt jag mycket då jag verkligen gick på lchf. och mörk choklad som sagt, ju mörkare desto bättre :) men prova den moussen iaf, kan stilla ditt sötsug lite iaf :)



tack tack :) ja men det kan jag nog göra. du kan la fundera hur du vill ha det med text o bilder så får ja la fixa till nåt nåndag :)

2012-06-14 & 12:46:48
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Emelie Säw

SV: ja absolut, hoppas du får en fin dag :)

2012-06-14 & 13:09:08
URL: http://emeliesaw.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback