12Juli2012

Long time,no see...
 
Förlåt at jag varit off (igen) här på bloggen. Men tänker inte sitta och komma med en massa förklaringar och shit om varför jag varit off. 
Nu är jag här igen och vi får väl se när nästa inlägg kommer.
 
Sen sist har det väl inte hänt sådär jätte mycket. Inget jag kan komma på just nu iallafall. Har väl mest varit lata hemma dagar med blandat väder. 
Jo, men vi har ju köpt ny båt. Pälsk var iväg med Sebbe i förrgår och köpte en och jag måste säga att den faktiskt är väldigt fin. inge stor lyx båt kanske, men den duger och passar helt ok. Slänger upp en bild på den så fort jag har nån. 
Så i helgen får det gärna vara fint väder så vi kan inviga båten med ett åk. 
 
Idag står det: "Äventyr med mamma,pappa och farmor" på schemat. Mamma och pappa ska köra över farmor till hennes syster i Sala/Heby/Runhällen där hon ska tillbringa en vecka. Eftersom att jag inte träffar farmors syster o hennes man sådär jätte ofta så tänkte jag att jag och hundarna ska följa med och hälsa på. Ska bli kul at träffa dom igen. Det var nog iallafall 2-3 år sen sist. Om kanske inte mer..
 
Annars är det en helt vanlig dag. Eller är det verkligen det? ;) Måste ju säga det att jag är lite mer lycklig idag än jag var i förrgår. =) Aaaawsome!  <3
 
Kaffe står näst på tur! 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Nån speciell anledning att du e lyckligare idag än igår;)?

2012-07-12 & 21:26:21
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback