Helsingborg vs. Gävle

Sitter och funderar lite. Funderar över om jag ska ta mig en tripp ner till min för i tiden bästa vän i Helsingborg.
Är så grymt sugen på att åka iväg nånstans och bara va. Ha kul o så. Över en helg funkar perfekt.
Det är antingen Helsingborg eller Gävle som lockar mest.

I Gävle har jag ju Therese,Lina,Steffi ach andra bekanta. I Helsingborg har jag visserligen bara Sara. Men det är inte vilken Sara som helst :) Sen har ju Pälsk lite sysslingar eller vad det är där nere nånstans i skåne. Hmm, ah svårt val det här. Vill ju lixom åka till båda ställerna och träffa alla dessa människor!

Kollade precis tågpriser o så ner till Sara och det skulle inte bli så farligt dyrt. Runt 700-800kr typ för dit och hem resa. Skulle jag åka till Gävle skulle det förstås bli billigare, men känns som att dit kan jag åka lite när jag vill, för det är inte lika långt som till Helsingborg.

Ah, jag har endel att fundera över nu. Gävle eller Helsingborg/Skåne?
Det ända jag vet säkert just nu är att jag ska åka nånstans. Men frågan är då bara VART?


Kommentarer
Postat av: Sara

Helsingborg rösta ju klart jag för=P

2012-01-19 & 17:54:00
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Okej :/

2012-01-19 & 19:13:51
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback