All alone.

Fredrik och Martin är i Uppsala och köper bildelar.
Mamma åkte precis iväg till en vännina och pappa jobbar.
Det är med andra ord bara jag och Stichi hemma här. Det är helt tyst i hela lägenheten.
Jag som skulle spela spel med mamma. Aja, får väl göra det ikväll då när alla har kommit hem igen från jobb och äventyr.

Halsen gör ont och nu har även rösten börjat sina. Blivit hes och låter som att jag druckit whiskey i en hel vecka. Munsår har jag börjat få också. Som vanligt när jag är förkyld.

Man kanske skulle ta sig en liten powernap ? Har ju ändå inget annat för mig.

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv,Asså jag gjorde typ inget,var hemma med familjen så det var väl inte världens roligaste liksom! :)

2012-01-02 & 13:19:06
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback