26 Januari 2012

Torsdag morgon.
Jag har skickat iväg både Pälsk och lillebror till jobb och skola. Mamma skötte sig själv. ;P haha
Sitter här med en kopp kaffe. Har träningsvärk i magen och insidan av låren. Måste träna mer idag för at få bort träningsvärken. Blir nog en sväng upp till simhallen ikväll och ta ett par rundor.

Minns inte om jag berättat att jag hade lite planer för helgen, om inte så gör jag det nu. Hade planer på att åka till Gävle i helgen och träffa Lina. Bowla,käka,gå ut, ah ni vet allt sånt där. Men nu verkar det inte bli så. Min ekonomi säger ifrån ganska rejält. :( Sjukt trist, för jag hade verkligen sett fram emot den här helgen. Har ju inte träffat Lina på typ 3 år. Suck! Men aja, får ta det en annan helg istället. Bläää.
Så nu kommer min helg inte alls bli som jag vill och förmodligen inte så kul heller. Det är visserligen spelning på Farbror Blå på lördag som Pälsk vill/ska gå på, men jag vette fan asså. Gillar inte stället till max och brukar inte ha så jätte kul där asså. Men vi får se. Kanske hakar på Pälsk och alla andra en stund. Vi får se.

Faaan, hade verkligen ställt in mig på en helg i Gävle med gamla vänner o så. Så sjukt peppad, men nu känns det som att jag inte har nån lust alls att göra nåt i helgen. Det där party suget försvann lixom. =(

Nä, får bli en promenad!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du tjäna pengar på din blogg? :)

2012-01-26 & 10:24:38
URL: http://heterjessika.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Hoppas att du får en bra dag! KRAM

2012-01-26 & 11:20:04
URL: http://issas.nu
Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa :)

allt är bra med mig, själv då?

2012-01-26 & 12:00:24
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback