22 Januari 2012

Ja ser det snöa. Ja ser det snöa. Det var väll roligt, HURRA!!!
Njaa, kanske inte. Visst, snön vräker ner, men vette fan om jag gillart asså. Jag vill ju ha sommar o soool!
Här hemma hos mamma och pappa fixas det fika, för vi ska få främmande. Kaffe Petter, som han kallades för när pappa o han var små, är på ingång.
Jag har hängt lite tvätt och inte så mycket mer. Tänkte försöka få med pappa på en promenad, men vi får se hur det blir med det eftersom att snön bara vräker ner.
Jag tar mig annars ett litet träningspass här hemma istället.

Igår kväll så begav vi oss ut till Håtuna där det bjöds på middag. Super god köttgryta med ris blev det. Sen blev det film och lite mys. Panorama activity 3 Jag som är sådär lite halv skrajj för sånna där läskiga filmer satt med en kudde och nästan i knät på Pälsk. Haha.. Men va fan. Den var ju inte ens läskig. Några "hoppa till" situationer, men annars helt ok. 2an var läskigare.
Idag får vi se vad som händer. Tror det blir en lugn hemmadag med lite träning.
Men nu ska här fikas. Iallafall en kopp kaffe för min del, det andra hoppar jag nog över. ;P

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Härligt :)

2012-01-22 & 19:37:21
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback