17 Januari 2012

Blir visst ett lite sent först inlägg idag. Men det får ni godkänna helt enkelt, för jag har gjort ganska mycket nu på morgonen.
Började morgonen med en kopp kaffe i sängen. Kollade ofc på Vakna!. Där låg jag tills kl 9. Då klev jag upp,klädde på mig,tog en liten promenad med Stich och sen begav jag mig på en längre promenad ner till båthamnen, där jag mötte upp mamma och hennes underbara dagis ungar. Med i gänget fanns även prinsessan Elina, som blev väldigt glad när hon såg att jag kom. :) Värmde lite i mitt hjärta må jag säga.
Nere vid båthamnen matade vi alla tio tusentals  fåglar som fanns där. Galna var dom också! Mia(dagisfröken) fick sig ett litet nyp i benet av en galen and hane. Haha.. Så jävla kul! Jag som har en liten fågelfobi stod där o var halvt skräckslagen, men försökte bita ihop för att inte visa ungarna att jag var rädd. Duktigt Veronica!

När dom sen tog bussen tillbaks mot bussen, så traskade jag hemåt igen. Med ett stopp på Ica där jag handlade hem lite mandariner. Hela 3st. ;P
Dagens promenad tid: ca 45min

Nu har jag ätit lite lunch och ska snart göra mig iordning. För när pappa kommer hem vid halv 2 så ska vi åka in till Märsta där jag ska på banken.

Såååå, det var min morgon!

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Härligt :)

2012-01-17 & 17:08:26
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

så lite! :)

2012-01-18 & 06:45:36
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback