12 Januari 2012

Tjing Tjong Långkalsong !

Vilken jäkla morgon asså.. Vi vaknade vi 06 tiden av att pälsk´s telefon ringde (tack Sebbe), var klarvakna men visste attklockan skulle ringa 07.15 så vi gick aldrig upp utan låg kvar i sängen/soffan.. Vilket vi inte skulle ha gjort. För vad händer...Jooo vi försover oss såklart!! Mobiljäveln hade stängt av larmet av sig själv och vi vaknade 07.55. Kl 08.00 behövde Pälsk åka. Men snabba som vi är så for vi upp och på 10 min hann pälsk bada, jga äta frukost och gå ut med Stich. 08.05 satt vi i bilen.. Hur skillat är inte det?! ;)

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa igen. Ah vi sov hos svärfar inatt. Har gjort mig en chai te och ska snart skicka iväg lillebror till skolan. Jag är som en tyrann mot honom. Inte fan är jag snäll och låter honom stanna hemma och sumpa skolan. ALDRIG! Han ska inte göra samma misstag som jag gjorde!! Iväg till skolan unge!!!

Idag ska jag söka lite mer jobb. Sökte en del igår. Bla, på MQ och på ett café i uppsala. Lite personlig assistent också. Hoppas jag får svar från nåt utav ställerna. Illa vore det ju annars.
Om det slutar regna ska jag även ta en lång promenad med Stich. Blev så sugen på en sån igår kväll, så besämde mig för att ta en idag. Om det slutar regna förstås.

Nej, nu jävlar ska elaka Veronica skicka iväg lillebror till skolan. Har kollat upp när han börjar och vet exakt vilka lektioner han har idag.. Moahahahaaaa.. ;P


Chai te/latte är ju bara för gott asså!!!
Mumsi!
LATER!

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. bara bra med mig med :D ha en toppendag! KRAM

2012-01-12 & 11:36:32
URL: http://issas.nu

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback