11 januari 2012

Kuckelikuuuuu!!! Klockan är... 10.05! Haha
Men jag har faktiskt varit uppe sen 7.30, på ett ungefär. ^^
Sov i svärfars soffa inatt. Den är faktiskt väldigt skön att sova i. En nackdel är bara att den är av skinn så man klibbar ju fast i den när man sover, men det är väl då inte hela världen.

Idag är en dag med lite blandade aktiviteter.
Pälsk har skjutsat hem mig till mamma och han själv har åkt för att jobba första dagen på nya jobbet. Så nu är han en liten byggare min karl. Spännande med något nytt kanske. Eller nytt o nytt, han har ju jobbat som byggare eller liknade förr. Typ, eller.. =P
Jag själv har börjat dagen med en kopp kaffe i vanlig ordning och så har jag ringt till Fortum och sagt upp vårat el abonemang uppe i Huddik. Vi behöver ju inte det längre när vi inte bor där. Lite onödigt kanske. Så nu är den uppsagd.
Annars idag så hade jag tänkt fixa med våra kläder som ligger i säckar. Skulle ju ha gjort det i måndags innan Madde kom, men hon fick för sig att komma tidigare så hann aldrig då. Det blev en lång promenad och en avvikelse på bolaget istället. Måste kolla efter nått jobb idag också. Om det är någon som vet något jobb så säg till. Jag är i desperat behov att ett jobb!!

Just ja, Madde. Tillbringade ju kvällen och natten hos dom i måndags till igår. Var super mysigt. Madde gjorde iordning lax med ris och kallsås till middag, vi spelade lite kinect och framåt sena kvällen så tog vi oss ett varsit glas vin. Blev en lång kväll men en kort natt. En liten Julia som inte alls ville sova och somnade runt 24 tiden. Madde begav sig till jobbet tidigt igår morse och jag som hade hoppats på en sovmorgon då tjejerna varit uppe sent fick mig en käftsmäll. klockan 06.40 vaknade båda töserna och då var det bara att gå upp. Men mysigt hade vi. Hela långa dagen! =)

Känner för en promenad. En lång sådan. Ska se om jag kan få med mig min kära mor ut på en promenad. För hon går ju inte med armen direkt. (Hon har ont i armen och är hemma)
Annars går jag nog själv. Jaa, Stichi får förlja med såklart.

Solong bitches!

Kommentarer
Postat av: Johanna Rise

Svar: Bara bra tack! :) Vad ska du göra idag?

2012-01-11 & 10:47:47
URL: http://juwie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback