Timis.

Då var min introducerings dag på korttids boendet i Bålsta avklarad.
Har gått super bra och personalen där är verkligen helt underbara. Dom boende också för den delen. Känner redan nu att jag kommer trivas otroligt bra där som tim.vikarie.
Eva och jag satte oss och kollade lite tider åt mig, så nu har jag några lördagar och nån söndag inbokad. Men det kommer garanterat bli mer. Hon kommer kanske ringa nu i veckan eller nästa vecka och ta in mig. Super kul verkligen. Så kul att göra något nytt. Det behövs.
Men hedanefter ska jag inte glömma att ta med mig matlåda och kanske någon frukt. Idag har jag gått hela dan utan en matbit i mig. Jo, frukosten i morse klockan 6 förstås, men inte efter det. Men det får bli Evas fel, för hon hade glömt att infomera mig om att man tar med sig egen mat.. ;P Fyyy! Haha.. Nä då, jag har klarat mig ganska bra ändå så. Fick bli lite ägg och korv nu när jag kom hem istället. Så jag har ju inte dött direkt. ;P

Asså, jag längtar redan tills nästa gång jag får komma dit och jobba. =) Det är något positivt va ? Hoppas dom ringer typ imorgon redan. Dels så behöver jag penagrna, men sen så vill jag verkligen vara där och jag trivs där.

Nä, nu gott folk ska jag diska lite och sen slänga in en tvätt. Vika lite tvätt också. Sen återstår det att se om Pälsk kommer hem från Värmdö senare eller om dom blir kvar där i natt igen. Har inte hört något från honom på hela dan nämligen.. =/

Just ja! Träffade på min absolut bästa syssling Cizzi idag också! =) Henne träffar man inte direkt mycket av. Men nu lär det nog bli oftare, för nu kommer jag jobba med hennes mamma o i samma lilla stad som hon både jobbar och bor i. =)
Klockan 06.45 imorse i väntan på bussen.
Det var ganska mörkt ute...Och kallt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Vad bra! Jodå det är helt okej, trött bara. Hur är det själv? :)

2012-02-08 & 16:14:54
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Elin Sandelin

sv: haha jaa ;)

det är bra :) själv då?

2012-02-08 & 21:18:58
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback