7 Februari 2012

Ja, men god fucking jävla morgon då bitches!

Vilken inte bra morgon det här är!! Eller ja, den började väl bra till en början, men sen... HELVETE!
Skulle böja mig ner för att flytta på Stich´s lilla säng och då smäller det till som fan i ryggen och nu kan jag knappt sitta. FAAAN! Gör ont som fan och just nu så står jag upp och skriver. Tur att vi har datorn på ett barbord för tillfället så man kan stå kika datorn lite. Fuck fuck fuck!
Jag ska ju fan gå o träna med Pauline idag. Skulle äntligen komma igång på allvar och täckna medlemskap på SW o allt det där. Men nu vette fan om det går just idag. =( Får se om ryggen kanske går över tills kl 12. Jag har aldrig haft ryggskott förut så vet inte hur länge det brukar sitta i...? Nån som vet mer än mig om det här?

Men aha aja..Vi har ställt tillbaks datorn o lägenheten. Jo det är så sant. Vi är tillbaks i lägenheten och igår flyttade lillebror ut bara sådär hux flux. =/ Lite tråkgit faktiskt, för jag gilalde att ha nån att gnälla lite på.. ;P Moahaha

Man kanske skulle göra lite frukost.
Ska fota lite möbler idag som vi ska sälja/skänka bort. Det är dags att förnya oss lite här hemma.

TJAAAAAA DÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: elli

säg till om ni ska sälja eller skänka bort typ hyllor eller skåp

2012-02-07 & 09:00:11
Postat av: Elin Sandelin

sv: haha jaa den missade du ;)

2012-02-07 & 10:22:41
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback