23 Februari 2012-Prinsessan Bernadotte.

Nej, det är ingen vanlig dag.
Det här är dagen då Sverige har fått en ny liten prinsessa.
–" I morse klockan 4.26 föddes en 51 centimeter lång och 3.280 gram tung och väldigt söt prinsessa." Sade en märkbart stolt prins om den blivande tronarvingen.

Stort grattis till er båda två och välkommen till världen lilla prinsessa!


Nu över till något heeelt annat.
Pälsk kom hem igår kväll och det med stor glädje från både mig och vår lilla prins. Så igår blev det en mys kväll framför tv'n. Dock inget BB för min del då vi båda var sjukt trötta och la oss tidigt.
I morse tog sig Pälsk en liten sovmorgon och vi satt båda två i soffan o kollade en stund på Vakna!, bla på prins Daniels tal till pressen.
Men nu är det bara jag och Stichi hemma igen och Pälsk kommer hem imorgon kväll någon gång.
Idag ska jag inte göra mycket. Städa lite, ta en promenad och det där vanliga. Inget kul som händer.





Kommentarer
Postat av: Gabbi

Sv: Igår var jag i skolan och sedan hade jag dans :) Kraam!

2012-02-23 & 08:59:47
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback