1 Februari 2012

Jaaaa, då var vi inne i årets kärleksmånad! Iallafall om jag får tycka..

Idag har jag snott åt mig lillebrors dator. Ooorkar inte sitta vid mammas stationära dator. Nää,mycket skönare att sitta i soffan med laptopen i knät.
Vi tog sovmorgon idag, alla 3. Pälsk har inte mycket att göra på jobbet idag så han fick sovmorgon. Men nu är han iväg med chefen och shoppar lite material och sånt. Blev en lång dag för dom igår. Pälsk var inte hemma förräns runt 21 tiden igår kväll. Ett ca 14 timmars pass med andra ord för grabbsen igår. Att dom orkar?! =/

Det första jag gjorde idag var at ta en kort och kall promenad ner till postkontoret för att göra en adressändring. Så nu är det fixat och från och med på fredag får jag posten till lägeheten igen. Äntligen!
Ska om en stund ta en promenad upp till Karusellen(ett dagis) och skriva upp mig på vikarie listan och snacka lite med Anki. Mamma sa att dom behöver hjälp där uppe så och det är ju dagiset som jag var på förra vintern så jag känner ju till allt där.
Föresten så ringde min telefon igår och det var min kära syssling Cizzi´s mamma som var på tråden. Hon frågade om jag ville komma och introduceras som tim vikarie på hennes jobb nästa vecka. Det är på ett korttidsboende. Så nästa onsdag ska jag dit och gå brevid henne några timmar. Ska bli jätte kul! TACK EVA!

Snart kanske pengarna börjar rulla in på kontot igen.. ^^


Ska hänga lite tvätt idag också. Lovade mamma att göra det, så får väl ta och göra det då. Annars händer inte mycket idag. Börja packa ihop våra saker kanske. Alla kläder o så. Vi ska ju flytta hem till lägenheten på lördag igen. Weeei!! =)

Men nu tror jag att jag ska göra mig lite kaffe och kolla klart på Top Model.
Såg ni föresten Top Model Sverige igår?

Ha d så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa det är bättre :)

så bra!

2012-02-01 & 16:09:24
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback