Städa,städa...

Eftersom att jag ändå är hemma och är sjukskriven och det är snöstorm ute så passar jag på att storstäda lite. Har skjutit upp det i över en vecka nu, så lika bra att ta tag i det när jag ändå är hemma som sagt.
Men var det en sån bra idé egentligen? Jag har bara hunnit dammsuga och torka golvet och jag är helt slut. Genom svettig och helt andfådd.. =/ Äsch, det är väl inget man dör av. Får ta lite pauser då och då i städandet.

Nu väntar jag på att golvet ska torka så att jag kan torka dom igen. Brukar torka två gånger då vi har en liten fyrbent prins här hemma som ibland inte kan hålla sig, o den lukten sitter i även fast man torkar upp det så fort man ser att olyckan hänt. Stackarn som inte fått lära sig vad som är rätt o fel som valp. =(
(Vi skaffade honom när han var 1.5år)
Han är mycket duktigare nu,efter träning, än hur det var i början, men ibland så händer olyckan. Min lilla pissenisse! <3

Nej, här kan jag inte ligga och dega.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback