6December2012

18 dagar kvar.... 
 
Kaffet är påfyllt,frukosten är käkad, hundarna har fått gå ut och göra sina behov och en maskin tvätt är igång. 
Tog mina antibiotika tabletter nyss så nu börjar jag svettas. Varför jag nu gör det, Måste ju vara nån biverkning. Är ju ändå 2st tabletter jag proppar i mig morgon och kväll.. Fan om det inte blir bättre nu! På måndag ska jag vara fit for fight igen och kunna jobba mina 2 sista veckor på Häggvik.. Iallafall som det ser ut just nu. Mitt vakariat går ut den 21a dec. =(( Jag ska på en jobbintervju nästa fredag på en särskola här i Märsta, Centralskolan. Eller själva skolan är ingen särskola, men dom har klasser som har elever med olika funktionshinder. Jag har sökt en elevassistent  tjänst där och hoppas att jag får den, samtidigt som jag vill vara kvar på Häggvik. Men jaja, får se vad som kommer ge mig mest ;P 
 
Idag ska jag nog bara ta det lugnt. Fixa lite inför morgon dagen då min kära far fyller 50år. Ska göras lite plakat och sånt. Sen så hoppas jag att lillebror kommer över idag, han kom aldrig igår, och bakar lite pepparkakor eller nåt annat med mig. Bakade ju igår, pepparkakor, men har ju en deg kvar och vore mysigt att baka med lillebror. =))
 
Idag är det inte snöstorm ute, vilket jag och förmodligen massa andra tycker är skönt. Inte för att jag hade tänkt o gå ut idag, bör ju hålla mig inne så jag blir frisk nångång, men ändå..Hundarna kan gå ut utan att bli små snövovvar och frysa ihjäl.. 
 
Tror jag ska dricka upp mitt kaffe och sen vila en stund. Fan dom här tabletterna jag måste ta gör en verkligen sänkt.. Men en vila så ska det nog ordna upp sig. 
 
Hasta la vista !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback