5December2012

19 dagar kvar....
 
Gick o la mig på soffan inatt då jag inte orkade med knän i ryggen,bök och dessutom två SMÅ hundar som bara tog plats.. Så fick bli soffan istället,där sov jag betydligt mycket bättre. Vaknade till snöstorm, det verkligen yr snö där ute. Gik inte ens att öppna altandörren så att våra små prinsar kunde få göra sina morgonbehov. Fick in en massa snö istället så både Stich och Bruno tvärvände och kröp ner under täcket igen. Jag med för den delen. Tog mina antibiotika tabletter,åt frukost och somnade sen om här på soffan en stund. 
Nu har jag gjort mig en kopp kaffe och satt på lite musik på radion då mitt ljud på datorn inte funkar än. Måste fixa med nån drivrutin eller vad det var pälsk sa. Så just därför tänkte jag bjuda över min kära lillebror för att hjälpa mig med det och även baka lite pepparkakor. =)) Hoppas bara han gör det. Även om jag är seg som en zombie o har sjukt ont i mina bihålor så är det alltid kul med lite sällskap.. 
Ska nog försöka få lillebror att skotta lite snö på altanen. Vill helst inte ge mg ut i detta väder när jag redan är sjuk.
 
Pepparkakor var det ja. Pälsk kom hem med två degar igår. Precis som jag bett om, så idag ska det bakas. Skulle vilja göra lussekatter också men har inte allt som behövs för att kunna göra det. Jaja, får ta det nästa gång. =))
 
Har ni tänkt på va duktig jag har blivit på att blogga nu senaste dagarna. =)) Men om jag ska vara ärlig så är det enbart för att jag inte har annat för mg o sen att jag har en ny, bättre dator.. Men kanske blir lite oftare nu ändå. Skulle det uppsakttas tro ? Skriver kanske inte så jätte intressanta saker. Men men.. 
 
Nu ni gott folk ska jag vika och hänga lite tvätt oh försöka få tag på lillebror som verkar ha tagit sovmorgon.. 
 
På återseende! 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback