15December2012

Så var det lördag igen. Lördag och jag har tänt lite ljus och satt igång Musikhälpen på tv. Degar kvar i soffan då jag har huudvärk och tog min nu förtiden ända tablett som jag ska ta 3 gånger om dan. Avslutade min antibiotika kur igår, så nu är det "bara" dilofenaken... Yeey, det går framåt! 
 
Tanken idag är att vi ska städa lite här hemma och jag planerar att göra lite lussebullar. Men får se hur mycket jag orkar. Går ju tydligen på antideprisiva också kom jag o Madde fram till igår. Haha... Det går bra nu asså. ;P 
Annars händer inget spec. idag. En mysig hemma dag bara. 
 
Igår var jag på en jobbintervju på morgonen och jg måste säga det att jag tror att det gick bra. Kändes som det iallafall. Får svar på tisdag, så nu är det bara att vänta. 
Sen igår när jag kom hem så hann jag inte vara hemma längre än ca 30 min innan MAdde ringde oh ville ha min hjälp med att baka. Haha, sötnöt.. Men om jag ska vara ärlig så klarade hon det där alldeles gallant själv. =) Så jag passade på att mysa med Ludwig och så fikade vi. En riktigt super mysig eftermiddag. 
Imorgon är det kalas för Jullan som fyllde 2 år igår. Därav bakningen igår. 
 
Nähe, ska göra mig en kaffe och gosa ner mg i soffan en stund till. Blir ju seg som en zombie av dessa mediciner. Antideprisiva va det ja ;P haha ...
 
Me and Ludde igår.  <3

Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja, jag var lite rädd för en stund ( bakningen ) men det gick ju bra :) tack för hjälpen med Ludwig.

2012-12-16 & 12:03:56
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback